Rosegal


Falta muy poco para la llegada del verano y nada me gusta mas que ir a la playa, tomar sol, navegar y pasar tiempo con amigos disfrutando de buena música.
Vivo en una ciudad turística con muchas playas y por lo general, con mi familia vamos el día entero. 
Lo ideal es tener un traje de baño con el que me sienta cómoda.
En este post les muestro mis elegidos de Rosegal, una tienda online llena de cosas bonitas. Su pagina de Instagram lo muestra. 
Si  como yo, tenes la playa cerca o te vas de vacaciones, estas opciones te van a encantar!


It is very close to the arrival of summer and nothing I like more than going to the beach, sunbathing, surfing and spending time with friends enjoying good music.
I live in a tourist town with many beaches and usually, with my family going all day.
The ideal is to have a swimsuit with me feel comfortable.
In this post I show my chosen Rosegal, a online store nice things!! Follow on instagram, it is very good!

Yes like me, you've got the beach near the city or you can go on holidays, you will love this options! 



Traje de baño entero.

Me encanta como se ve, es cómodo y elegante. Algo que me parece original, es la estampa de águila en el medio. La calidad es muy buena y por dentro esta todo forrado. Este modelo es genial para el mar y poder nadar sin preocuparte por nada. Este me enamoro porque es sencillo pero con personalidad.

--

Swimsuit.


I love how it looks this swimsuit, it is comfortable and elegant. Something I think is original, is the picture of an eagle in the middle. The quality is very good and everything is lined inside. This model is great for the sea and able to swim without worrying about anything. This fall in love because it is simple but with personality.











Bikinis

Este modelo es tendencia en todo el mundo, el lace up no solo se ve en remeras sino también en bikinis y no sabes lo cómodo que es este top. Lo elegí en dos colores, rojo y amarillo. Ambos con su vedetina en estampados super lindos.
Definitivamente que para la amarilla necesito estar mas bronceada!
La calidad es muy buena y cada pieza esta forrada por dentro.
Lo que mas me gusta de estos top, es que no solo podes usarlos en la playa, sino también en un recital al aire libre con short o pollera o en la ciudad debajo de una camisa con jeans.

--

This model is worldwide trend, the lace up not only look at shirt but also in bikinis and do not know how comfortable it is this top. I chose two colors, red and yellow. Both with their vedetina super cute prints.
Definitely for yellow I need to be more tanned!
The quality is very good and each piece is lined inside.

What I like about these top, it is that not only prune them on the beach, but also an outdoor concert with shorts or skirt or in the city under a shirt with jeans.















Lo principal es usar el traje de baño que más te guste, con el que te sientas cómoda. En esta pagina hay muchos modelos. Podes elegir el color y diseño que mas te guste. Las medidas se encuentran en la pagina. 

--

The main thing is to use the swimsuit that you like, with whom you feel comfortable. On this page there are many models. Podes choose the color and design that you like. The measures are on the page.



Links:

     Yellow bikini




Besos, Anne.




Share this:

, , , ,

CONVERSATION

98 comentarios:

  1. Me encantan, mi favorito es el bikini con el top en rojo! Ay, qué suerte que ahora vaya a ser verano ahí, aquí se acerca el invierno, odio el frío!
    Un beso ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sii a mi también me gusta el rojo. Amo el verano!!

      Delete
  2. Cute swimsuit! :)

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Kisses

    ReplyDelete
  3. El bikini con el top rojo es precioso y te queda genial!
    Besotes

    http://www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  4. Mi favorito es el bañador, llevo años queriendo comprar uno, quizás me anime el próximo verano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viste, es super cómodo! Aprovecha que están hay descuentos!!

      Delete
  5. lovely pics!!
    Check my new post**
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    ReplyDelete
  6. Me encantaron los trajes de baño! sobre todo el amarillo porque amo ese color! No conocía tu blog!! Ahora busco tu Instagram y nos seguimos dale? Te mando un beso!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sii, ahí te seguí! No me había dado cuenta jajaja Yo también amo el amarillo pero tengo que estar mas bronceada.

      Delete
  7. Beautiful pieces! My fav swimsuit is the 1st one. Fabulous hair!
    Trend-Mae

    ReplyDelete
  8. Stunning. OMG i want this x

    ♥♥♥
    Follower # 195
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Que monada de bikinis y que bien te quedan,ahí apuntó de llegar el verano y por aquí el invierno jajaj. Besos guapa

    http://caritrini.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Gracias amiga :D

    Que guapas estas con todos los modelos. Me encanta el bikini amarillo :D

    NEW PERSONAL POST | The Differences of my Body Creams.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  11. que bonitos
    me encanta!!
    besos desde
    http://modabyanjara.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  12. Very nice :)

    Federica Di Nardo
    http://federicadinardo.com

    ReplyDelete
  13. I love both suits! Thanks for sharing and you look amazing in them. :)

    http://www.kathrineeldridge.com

    ReplyDelete
  14. When I am looking at you I just miss summer so badly ! I love the first inspiration , 1 piece swimwear and the hat look fantastic. Your hair are amazing Dear ! WOuld you like to follow each other? Please let me know Hun xxxxx http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  15. Such nice beachwear. Love the different styles.

    LUXESSED

    ReplyDelete
  16. Guapísima! Te quedan genial esos bikinis

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. El q mas me gustó fué el bañador, es precioso
    http://www.elblogdesilvia.com/2016/10/Lifestyle-beauty-tips-Jean-Louis-David-Madrid-Hair-Up-Blog-de-moda-Influencer.html
    Besos

    ReplyDelete
  18. Your blog is very nice and I am following you.
    I would like if you followed back.
    Have a great week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. The second look is the best in my opinion! *-*
    What a wonderful place you live dear! ^-^
    xoxo

    ReplyDelete
  20. Hola!!! me encantaron los tres!!! Me estan gustando mucho los enteros, tienen un toque distinto!!! Un besoteeee!!

    ReplyDelete
  21. Estás guapísimas te pongas lo que te pongas. Me encanta la pamela del primer look!
    Love,

    My sweet paradise blog I Bloglovin'

    ReplyDelete
  22. Love the both suits! Beautiful photos!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  23. Qué envida me das!!! AQUÍ ESTAMOS ENTRANDO EN EL INVIERNO ¡QUE HORROR!
    Unas fotos chulísimas y los bikinis una monada. Por cierto, ahora mismo me iba para allí contigo. Un besote guapa
    ESTÁ DE MODA MARLAFRÁ //INSTAGRAM @marlafra

    ReplyDelete
    Replies
    1. jajaja sii, te espero! ♥ Gracias preciosa.

      Delete
  24. Your hair is gorgeous! PS: Would you like to follow each other? Let me know on my blog. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  25. lovely post
    follow for follow???
    https://imiblog25.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. te quedan genial los trajes de baño! son muy lindos!!! besos

    ReplyDelete
  27. You are such a beach babe!! I am totally loving all of your swimwear picks, especially that one piece with the eagle motif- so boho!


    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    ReplyDelete
  28. Quanta peça linda, amo chapéus. Arrasou nas fotos, ótimas dicas Flor!
    Boa quinta-feira!
    Fica com Deus!
    Beijos!

    http://estilonocerrado.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  29. Te ves hermosa! Me encanta tu cabello!

    -Ana

    www.indiesuns.com

    ReplyDelete
  30. Hello loved your post! Beautiful :) I am following your blog
    kiss
    ladorosadomundo.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  31. me encanta tu estilo!!! feliz día! un besazo! te espero en mi blog


    www.ShoesAndBasics.com

    ReplyDelete
  32. i followed u
    https://imiblog25.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Muito bom! amei o blog linda

    http://www.marianetavares.com.br/2016_11_01_archive.html

    ReplyDelete
  34. Los tres son super originales y coloridos, ¡estupendas elecciones! :)
    ¡Un beso!

    www.luciagallegoblog.com

    ReplyDelete
  35. Love the eagle bathing suit. Such colorful and pretty bikinis.
    I just followed your lovely blog. Please follow me back. Stay in touch :)

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  36. Girl, you are looking AH-MAZING in these swimsuits! I adore all of them, but I really love the strap details on the last top bikini tops, so cute! Thanks for sharing, beauty, and I hope you have the best weekend ahead!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    ReplyDelete
  37. Great swimsuits! Love Rosegal site! Thanks for sharing and have a great weekend!
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  38. those swimsuits are so nice!!! love it! specially the last one.
    I also loved your blog, I'm following you now! :)

    kisses
    ropesofpearls.blogspot.pt

    ReplyDelete
  39. Beautiful photos! Cute swimsuit!
    Have a good weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  40. The red bikini is very nice. I love both but the red is my favorite.

    https://fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  41. Muy bonitos los bañadores!

    Besos

    Www.unromanceconlamoda.com

    ReplyDelete
  42. El bikini con el top rojo - que bonito!
    besos

    She is Mary

    ReplyDelete
  43. What a beautiful place!
    And you look great! x

    http://ohmymascara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. El lugar es precioso, y los tres modelos te sientan ideal pero el rojo me parece que te favorece mucho!

    ReplyDelete
  45. Great photos! Love these swimsuits. Thanks for sharing.

    Marina
    www.marinasummers.com

    ReplyDelete
  46. LOVELY blog!!! <3
    beautiful You!!

    Come to my blog:
    www.roxyolsen.blogspot.com
    Just starting :)

    ReplyDelete
  47. El segundo bikini me gusto mucho. Muak!

    ReplyDelete
  48. love your first outfit!
    mary2be.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Love your Photos :) You Look gorgeous !

    ReplyDelete
  50. Divinos los bikinis, muchas ganas de estar en la playa!
    www.chicainterior.wordpress.com

    ReplyDelete